Fotograferen is al jaren een leuke hobby van me.
Helaas bleef het door tijdgebrek vaak beperkt tot de vakantie. Dit resulteerde dan vaak in foto’s, waar andere heel tevreden over waren,  en ik zelf niet. In mijn ogen waren het vaak foto’s die tot de categorie vakantiekiekjes behoorde. Toen ik voor mijn verjaardag een nieuw spiegelreflex camera kreeg,  begon het te knagen.Zo’n prachtige camera was te goed voor alleen maar vakantiekiekjes.

Ik kende de fotoclub van de tentoonstellingen, die ik al jaren trouw bezocht, en trok de stoute schoenen aan voor meer informatie. Dat resulteerde in een ennismakingsperiode om te kijken of het klikte en of het was wat ik zocht. Daar heb ik geen moment spijt van gehad.

Sinds 2019 ben ik nu lid van de vereniging. Door de vaste opdrachten per maand en de workshops wordt ik uitgedaagd om foto’s te maken. Door de vele kennis van mijn medefotografen over fotografie leer ik elke dag bij en kan ik mijn camera veel beter benutten. Natuur/ landschap heeft mijn voorkeur, en ik wil me meer gaan verdiepen in macrofotografie.