Ik ben Rick Meinders en sinds 6 jaar weer begonnen met fotografie maar nu met digitale fotografie.

Lang geleden heb ik foto’s gemaakt (analoog) waarbij je nog een fotorolletje in de camera moest doen en moest kiezen wat voor ISO waarden je dacht nodig te hebben om te gaan fotograferen.

Ik ben nu lid geworden van deze vereniging om meer actief te zijn en nog meer te gaan genieten van de fotografie. Doordat er maandelijks een opdracht is, die wordt bedacht door de leden, krijg je weer meer inspiratie.

Ik fotografeer graag buiten in de natuur maar ook in een stad of dorp met mooie straatjes of kerken.

Verder hoop ik nog lang te kunnen genieten van de fotografie en van de vereniging waar ik sinds 3 maanden lid ben.

Hieronder een aantal foto’s van mij die ik heb gemaakt sinds ik weer ben begonnen met de fotografie.